kaya

No matter what we breed
不管我们以何为食
We still are made of greed
贪念是我们的本质
This is my kingdom come
我的欲望王国已经筑起
This is my kingdom come
我的欲望王国已经筑起
When you feel my heat
当你感受到我的炽热
Look into my eyes
请凝视我的双眸
It's where my demons hide
那里藏着我内心的恶魔
It's where my demons hide
那里藏着我内心的恶魔

梦龙的demons好适合胖子啊……

评论

热度(43)